machine cut of gezaagd

Stel hier je vragen aan de medewerkers van malien.nl.
Antwoorden op veel gestelde vragen zullen na verloop van tijd verplaatst worden naar het FAQ-gedeelte.
Plaats reactie
violetmoon
Berichten: 27
Lid geworden op: 15-05-2013 12:22

machine cut of gezaagd

Bericht door violetmoon » 26-05-2013 11:18

Hallo

Ik zie op jullie site dat je een keuze kan maken bij de AA (geanodiseerde) ringen tussen geknipt of gezaagd,
waarom is dit niet bij de BA (glanzende) ringen?
~*~ Carina ~*~

Michelle de Haan
Site Admin
Berichten: 50
Lid geworden op: 14-06-2012 20:45

Bericht door Michelle de Haan » 26-05-2013 14:45

Geanodiseerde ringen hebben twee verschillende kleurlijnen, de machinaal geknipte lijn is donker en mat, de gezaagde lijn is glanzend en heeft meer pasteltinten. Omdat deze kleuren zo veel verschillen, bieden we beide lijnen aan.
We zijn momenteel helder geanodiseerd aluminium aan het introduceren, dat is zilverkleurig, gezaagd en héél glanzend.

Algemeen geldt het volgende:

Ons standaard assortiment dat op de website staat omvat zo'n 350 producten en neemt gestaag toe. Wij kunnen echter voorbij de 4000 (!) producten leveren.
Reden dat ze niet op de website staan, is dat het voor ons onmogelijk is om die hoeveelheid producten op vaste basis voldoende op voorraad te hebben.

Producten die niet op de site staan, leveren we dus op aanvraag.
Zoek je iets dat niet op de website staat? Dan kan je ons e-mailen via info@celestialevents en vragen of wij het kunnen leveren.
  • - Glanzend aluminium, brons, messing, rvs en zwart rvs zijn elk leverbaar in 50 of meer maten in zowel geknipt als gezaagd.
    - Rubber hebben we in een stuk of 10 maten in verschillende kleuren.
    - Zilver, goud, titanium en niobium zijn leverbaar in gezaagd in meer dan 50 maten.
    - Schubben zijn leverbaar in zo'n 10 verschillende materialen en twee maten.
    - Sluitingen, fournituren, kralen, bedels, belletjes, enz. behoren ook tot de mogelijkheden.[/list:u]

violetmoon
Berichten: 27
Lid geworden op: 15-05-2013 12:22

Bericht door violetmoon » 26-05-2013 14:56

Dank je wel voor het uitgebreide antwoord, ben heel benieuwd naar het helder geannodiseerde aluminium.

Als het vergelijkbaar is met silver plate, maar de kleur beter houd, ben ik om. :D
~*~ Carina ~*~

Michelle de Haan
Site Admin
Berichten: 50
Lid geworden op: 14-06-2012 20:45

Bericht door Michelle de Haan » 31-05-2013 17:57

Het is geanodiseerd zonder verfstoffen en het is één metaal (aluminium) en dus niet plated. Dat betekent dat het een heldere zilverkleur heeft die bijzonder kleurvast is.
Zoals altijd met aluminium zou ik tangen zonder kartels aanraden, want hoewel er geen kleur is die verwijderd kan worden is het een zacht metaal waar je krassen in maakt als je niet de juiste tangen gebruikt.

Als je op de website zoekt op 'helder zilver' dan komen er op dit moment 2 maten uitrollen en dat worden er de komende maanden meer.

violetmoon
Berichten: 27
Lid geworden op: 15-05-2013 12:22

Bericht door violetmoon » 31-05-2013 23:01

Dank je wel voor je tip, ik gebruik al jaren tangen zonder kartels, ik heb ze wel, maar gebruik die alleen met RVS vierkantdraad. :D
~*~ Carina ~*~

Plaats reactie