Nieuwe producten in het vaste assortiment

Hier kondigen wij onze nieuwe producten aan.
Plaats reactie
Michelle de Haan
Site Admin
Berichten: 50
Lid geworden op: 14-06-2012 20:45

Nieuwe producten in het vaste assortiment

Bericht door Michelle de Haan » 18-08-2013 15:16

Wij hebben verschillende nieuwe producten die we gedurende de komende maanden willen introduceren. Omdat dit niet allemaal tegelijk kan en we verschillende opties hebben die op dit moment al beschikbaar zijn, willen we jullie laten helpen met kiezen.
In de poll staan een aantal van de mogelijke opties. Ook staan we open voor tips.

Aluminium ringen van vierkant draad
Afbeelding

Laser-gegraveerde aluminium schubben
Afbeelding

Voetnoot: het gaat hier om wat wij in het vaste assortiment opnemen. Wij kunnen bovenstaande opties op aanvraag al leveren, alleen zit hier een levertijd aan van 20-30 kalenderdagen. Opname in het vaste assortiment verkort de levertijd aanzienlijk.

violetmoon
Berichten: 27
Lid geworden op: 15-05-2013 12:22

Bericht door violetmoon » 27-08-2013 13:00

Oh die laser gegraveerde schubben had ik al een paar keer voorbij zien komen, echt heel mooi.

Ik heb gisteren ook de helder zilveren alu ringen binnen gekregen en ik vind ze prachtig.

Ik heb al jaren geen box chain meer gemaakt en deze riepen me gewoon om er een box mee te maken. :D


Ik hoop dat jullie er meerdere maten van gaan binnen krijgen. :mrgreen:
~*~ Carina ~*~

Michelle de Haan
Site Admin
Berichten: 50
Lid geworden op: 14-06-2012 20:45

Bericht door Michelle de Haan » 05-09-2013 20:57

We gaan er inderdaad meerdere maten in krijgen, in zowel rond als in vierkant draad. De eerste batches zouden volgende maand binnen moeten komen op de voorraad.

Ook andere producten beginnen stilaan binnen te druppelen.
Op het moment zijn ze op de voorraad bezig met de eerste batch nieuwe sluitingen. Ze worden eerst getest op kwaliteit en als ze goed bevonden worden, komen ze op de website.

Zelf ben ik druk met het schrijven van tutorials voor nieuwe instructiepakketten, deze week heb ik er 4 geschreven en er komen er nog een paar bij. De instructies zelf worden deze week gratis op de website geplaatst, de sets met materiaal volgen binnenkort. Ik zal ook e.e.a. moeten testen om erachter te komen welke patronen werken met het vierkante draad, de AR-waardes werken daarmee niet hetzelfde als met rond draad.

violetmoon
Berichten: 27
Lid geworden op: 15-05-2013 12:22

Bericht door violetmoon » 06-09-2013 09:27

Oh ik ben benieuwd, ik zal de site en de nieuwsbrief in de gaan gaan houden.

:D
~*~ Carina ~*~

Michelle de Haan
Site Admin
Berichten: 50
Lid geworden op: 14-06-2012 20:45

Bericht door Michelle de Haan » 06-09-2013 11:03

Edit: ik zie dat we op deze week al iets hebben ontvangen aan nieuwe maten van de zilverkleurige ringen: 1,6x6,7 en 1,2x4,1 mm. Deze gaan mee met de update van vandaag, ze zullen dus later vandaag op de site verschijnen.

Plaats reactie