Nieuwe producten in 2013

Hier kondigen wij onze nieuwe producten aan.
Plaats reactie
Michelle de Haan
Site Admin
Berichten: 50
Lid geworden op: 14-06-2012 20:45

Nieuwe producten in 2013

Bericht door Michelle de Haan » 11-01-2013 13:47

In 2013 gaan we uitbreiden!

We zullen nieuwe producten aankondigen via het forum. Het komende jaar kan je o.a. verwachten:
  • - Ringen in meer maten! We krijgen onder andere gekleurde ringen met een dikte van 1,0 mm en meer maten ringen in 0,8 mm.

    - Meer kleuren! De gezaagde kleurlijn zal uitgebreid worden met zeeschuim (al beschikbaar in enkele maten), brons en donkerroze. Net als andere ringen in deze kleurlijn, zullen deze ringen geleverd worden in hoogglans.

    - Ringen van vierkant draad. We hebben ze al in 2 maten en in een beperkt aantal kleuren. Gedurende dit jaar hopen we ze te krijgen in de volledige gezaagde kleurlijn en in verschillende groottes en diktes.

    - Een nieuwe kleur die alleen beschikbaar komt in ringen van vierkant draad: helder zilverkleurig aluminium. Licht van kleur en uitgevoerd in hoogglans.

    - Schubben in meer kleuren!

    - Schubben in een nieuwe maat.

    - Meer sieradenonderdelen, zoals oorhaken, kralen en verschillende kleuren en maten sluitingen.

    [/list:u]

    We houden jullie op de hoogte via dit forum en via onze nieuwe nieuwsbrief.


violetmoon
Berichten: 27
Lid geworden op: 15-05-2013 12:22

Bericht door violetmoon » 27-08-2013 13:06

:oops:


Lees net hierboven dat het helder zilver alleen in vierkant raad komt. :(

Hoop dat ik verkeerd gelezen heb, want ik heb hem gisteren binnen gekregen in rond draad en vind ze zo mooi!!!
~*~ Carina ~*~

Michelle de Haan
Site Admin
Berichten: 50
Lid geworden op: 14-06-2012 20:45

Bericht door Michelle de Haan » 05-09-2013 17:48

De bovenstaande lijst bevat alleen de uitbreidingen die ik al kon voorzien in januari 2013.
De zilverkleurige ringen komen er in alle maten in zowel rond als vierkant draad. Sommige maten zijn al te vinden in de webshop, je hebt ze er immers al besteld.

violetmoon
Berichten: 27
Lid geworden op: 15-05-2013 12:22

Bericht door violetmoon » 05-09-2013 18:11

Oh gelukkig, ik heb de 2 maten die je hebt idd al besteld en ik moet zeggen ze bevallen me prima.

Echt een hele mooie glans geeft een heel ander beeld van een sierraad.

Even snel een kiekje van de box die ik ermee gemaakt had. :D


Afbeelding
~*~ Carina ~*~

Plaats reactie