De malien.nl-wedstrijd - help ons thema's te vinden

Met deze periodieke wedstrijd proberen wij zowel mensen te stimuleren om nieuwe dingen te proberen als meer leven in de brouwerij te krijgen op het forum.
Plaats reactie
Michelle de Haan
Site Admin
Berichten: 50
Lid geworden op: 14-06-2012 20:45

De malien.nl-wedstrijd - help ons thema's te vinden

Bericht door Michelle de Haan » 21-05-2013 15:46

Nieuw: De malien.nl-wedstrijd
Wij proberen mensen te stimuleren om nieuwe dingen te verzinnen om te maken met maliënringen. Dit lukt het beste als je ziet wat mensen er allemaal mee maken. Om die reden willen we vanaf juli regelmatig een themawedstrijd gaan organiseren.
Omdat we op dit moment nog geen thema's hiervoor hebben bedacht, vragen we jullie hulp. Bedenk en post hier een thema. Als we er hier een aantal van hebben, maken we een poll waarin het thema voor de eerste wedstrijd, die van juli 2013, wordt gekozen.

Waarom zou je meedoen aan zo'n wedstrijd?

Om ideeën met anderen te delen en om te laten zien wat je kan. Daarnaast krijgt de winnaar van de wedstrijd als prijs één van onze instructiesets (materiaal + een instructievel, verpakt in een handig hobbydoosje) gratis toegezonden.

Joany
Berichten: 5
Lid geworden op: 06-04-2013 21:27

Bericht door Joany » 22-06-2013 22:22

euhm...
*brainstorm*

kleuren
seizoenen/elementen
variaties op weaves
Oorbellen
armbanden (met/zonder bedels)
sets (armband + oorbellen / oorbellen + ketting oid?)
oorbellen
hangers
Sprookjes (= ook uitleg erbij waarom deze weave+kleur bij dat betreffende sprookje past)

Michelle de Haan
Site Admin
Berichten: 50
Lid geworden op: 14-06-2012 20:45

Bericht door Michelle de Haan » 22-07-2013 23:02

We schuiven dit nog even op, het forum is nog niet druk genoeg voor wedstrijden e.d.

Ik denk het idee voor wedstrijden ook maar eens in de nieuwsbrief te vermelden, hopelijk wordt het forum dan gelijk wat drukker.

Mariska
Berichten: 13
Lid geworden op: 01-04-2013 16:05

Bericht door Mariska » 24-07-2013 19:49

Ik heb nog nooit een nieuwsbrief gehad, maar me hier wel voor ingeschreven.
Zijn er nog geen uitgekomen of is er iets mis gegaan?

Michelle de Haan
Site Admin
Berichten: 50
Lid geworden op: 14-06-2012 20:45

Bericht door Michelle de Haan » 24-07-2013 21:40

We brengen er wel regelmatig eentje uit.

Wat ik wel merk, is dat sommige e-mailadressen die mensen opgeven niet blijken te werken, dan krijg ik van outlook een foutmelding (recipient does not exist). Ik hoor de laatste tijd echter vaker dat het mis gaat, dus zal er eens achterheen gaan. Kan een weekje duren, we zijn heel druk met nieuwe onderdelen van het assortiment en met Castlefest, dat volgende week al is.

Mariska
Berichten: 13
Lid geworden op: 01-04-2013 16:05

Bericht door Mariska » 24-07-2013 21:55

Misschien kun je de verstuurde nieuwsbrieven ook op het forum in een topic plaatsen dan? Dan kan ik ze toch zien en de oude terugkijken.

violetmoon
Berichten: 27
Lid geworden op: 15-05-2013 12:22

Bericht door violetmoon » 24-07-2013 22:48

Oh een wedstrijd is altijd leuk, al is het alleen al voor de uitdaging. :D

Ben alleen niet zo goed in het verzinnen van :)
Hoop dat deze doorgaan als het wat drukker word.
Kan ik in de tussentijd alvast gaan nadenken.
~*~ Carina ~*~

Michelle de Haan
Site Admin
Berichten: 50
Lid geworden op: 14-06-2012 20:45

Bericht door Michelle de Haan » 25-07-2013 23:28

De wedstrijd is ook vooral voor de uitdaging en om te zien wat mensen allemaal maken. Ik merk dat als ik anderen ermee bezig zie zij vaak hele andere ideeën hebben en dat vind ik erg leuk om te zien.

Die nieuwsbrieven zal ik plaatsen als ik volgende week op de hoofdlocatie ben, op de locatie waar ik nu ben is de uploadsnelheid zo laag dat het een paar uur kan duren...

Mariska
Berichten: 13
Lid geworden op: 01-04-2013 16:05

Bericht door Mariska » 18-08-2013 16:31

Michelle de Haan schreef:Die nieuwsbrieven zal ik plaatsen als ik volgende week op de hoofdlocatie ben, op de locatie waar ik nu ben is de uploadsnelheid zo laag dat het een paar uur kan duren...
Als de vakantie om is; zet je ze hier dan nog een keer weg? :D

Michelle de Haan
Site Admin
Berichten: 50
Lid geworden op: 14-06-2012 20:45

Bericht door Michelle de Haan » 20-08-2013 20:05

Ik zal de webmaster vragen ze op de website te zetten, waarna ik hier een link zal plaatsen. Ze zijn een paar MB groot per stuk (nieuwsbrief + instructiesets) en op de site hebben we betrekkelijk meer webruimte dan op dit forum.

Plaats reactie