Hallo allemaal

Stel jezelf voor aan de andere forumgebruikers
Plaats reactie
violetmoon
Berichten: 27
Lid geworden op: 15-05-2013 12:22

Hallo allemaal

Bericht door violetmoon » 21-05-2013 14:24

Hallo allemaal, een groet uit het mooie Limburg (NL)

Mijn naam is Carina Veling.
Ik maak al een aantal jaren sieraden, soms ook met maille, en heb me laatst aangesloten bij een maille groep op facebook.
Daardoor ben ik opnieuw gemotiveerd geraakt om het maille werk weer op te pakken.

Ik heb op die moment nog een voorraad ringen maar dacht kijk eens even rond of er nog andere aanbieders zijn in Nederland, zodoende ben ik hier terecht gekomen.

Het is voor mij een verademing om eventuele technische hulp te kunnen krijgen in mijn eigen taal.
~*~ Carina ~*~

Michelle de Haan
Site Admin
Berichten: 50
Lid geworden op: 14-06-2012 20:45

Bericht door Michelle de Haan » 21-05-2013 15:30

Welkom Carina,

Nederlandstalige fora hierover zijn inderdaad nieuw, ik hoop nog steeds dat deze wat beter op gang zal komen. Facebookgroepen zijn goed voor ideeën, maar Engelstalig is toch altijd anders, vooral omdat je vrijwel nooit weet of iemand z'n sieraad post met de maten in American of Standard Wire Gauge.

Laat ons vooral je nieuwe projecten zien, het verbaast me altijd hoeveel verschillende dingen mensen met maliën kunnen maken.

violetmoon
Berichten: 27
Lid geworden op: 15-05-2013 12:22

Bericht door violetmoon » 21-05-2013 15:59

Dank je wel Michelle

Er is een nederlands forum waar een paar dames iets doen met maille, maar het zijn er inderdaad niet veel.
Misschien maar goed ook. :D

Ik zal kijken dat ik, als mijn naam aangepast is, een paar van mijn werkjes kan posten.

Het zijn erg veel standaard weaves, met sommige een eigen variatie erop, maar dat zien jullie later wel. :)
~*~ Carina ~*~

Plaats reactie