Voorstellen

Stel jezelf voor aan de andere forumgebruikers
Plaats reactie
Mariska
Berichten: 13
Lid geworden op: 01-04-2013 16:05

Voorstellen

Bericht door Mariska » 01-04-2013 17:41

Hoi hoi!
Het is hier nog niet zo druk, maar zal me toch even voorstellen.
Ik ben Mariska. In November ben ik naar de Kreadoe-dagen geweest in de jaarbeurs, en tussen al die vele standjes van hetzelfde (vilt, 3D-kaarten, taartenmaken, etc.) viel me 1 klein standje het meeste op, namelijk die van jullie met de maliën. Ik vond het gelijk super leuk en heb zo'n pakketje gekocht om een Byzantijnse armband te kunnen maken. Binnen die week was het hek van de dam en heeft deze nieuwe hobby me intussen aardig wat geld gekost om ringetjes en schubben in allerlei kleuren en maten aan te schaffen... :roll: (Bedankt daarvoor dus :? )
Ik heb intussen aardig wat sieraden gemaakt, 1 nadeel; ik draag zelf vrijwel nooit sieraden, dus ik moet die berg eigenlijk ook nog eens kwijt zien te raken om ze de kosten van m'n hobby een beetje te drukken :lol:
Het lijkt me leuk hier wat ideeën met elkaar uit te wisselen en het is natuurlijk handig om eens hulp te vragen wanneer je ergens niet aan uit komt.
Groetjes Mariska

Michelle de Haan
Site Admin
Berichten: 50
Lid geworden op: 14-06-2012 20:45

Bericht door Michelle de Haan » 21-05-2013 15:19

Welkom Mariska!

Waarschijnlijk loopt elke mailler er op een gegeven moment tegenaan dat je niet alle sieraden zelf kan blijven dragen. We hopen via de website binnenkort ook ideeën te gaan delen voor binnenhuisdecoratie, zoals dromenvangers, kandelaars, onderzetters, mandjes, enz., zodat het niet alleen sieraden hoeven te zijn, maar ook dingen die praktisch gezien bruikbaar zijn.
Voor de hoeveelheden sieraden daarentegen, tja... Ik zat eraan te denken binnenkort een Nederlandstalige maille-marktplaatst te starten, waarbij wij makkelijk reclame kunnen maken via de website en op beurzen. Zomaar een idee...

Plaats reactie